det är lite kallt

Det är lite kyligt runt knuten!




Kommentarer
Postat av: malin

hallååååååååååååååååååååååååååå.



tänker på er som fan.

undrar vad ni gör.

längtar tills vi ska glamour-supa på min balkong.

supa e inget bra val av ord, men ni fattar.

jag tog tjuren vad hornen och sa att jag bara jobbar maj ut på cafét. bra som fan.

men ni vet mig, alltid orolig.

undrar hur det går.

JAJA!

(det är nu ni ska säga att allt kommer bli bra)



Love you! puss på er

2010-04-29 @ 10:06:13
Postat av: Mamma Paula

Hej på er!! Kallt??? Jag tycker det ser ut som ni verkar har fint väder... Har kollat YR.NO. Här tittar solen just fram efter lite mulet på förmiddagen. Längtar efter att få se lite bilder o höra i från er, men NI har väl MYCKET att ta igen??? Dirken blir väl helt utanför. Ta med honom också så att han inte sparkar ut er..

Kanske en ötur i helgen för oss (om inte Ellen protesterar för högljutt) vilket hon redan gjort.

Sköt om er o så hoppas jag att ni får det så HIMLA bra. Ha det så kul på maskeraden!! Puss mamma

2010-04-29 @ 12:59:47
Postat av: BL

LEVER NI LR?

2010-05-05 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0