En forsta uppdatering

Det var val tankt att jag skulle blogga fran afrikat, det har jag varit dalig pa. Men jag ska val ge det ett forsok nu.

Sitter fortillfallet pa ett internettcafe medans dirken jobbar, har upptakt att det ar billigare an att anvanda 3G - fantastiskt!

Idag har jag och dirken kollat pa mobler till lagenhet som det ska flyttas in i nagon gang nasta vecka. En 4a med oppen planlosning som ligger lite snyggt pa stranden. Annan info att det ar swakopmunds hogsta byggnad. Vi raknar till hela 5 vaningar! Man kan kalla oss bada ratt nojda.

Alldeles strax ska jag knata till dirkens jobb for lite kaffe och rundvisning, efter det blir det annu mer mobeltittande och ev converse-shoppande!

I ovrigt ar allting jattebra med picnic i oknen, fyrhjulsakning och misslyckade smorgastarta-forsok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0