hatten är din

Mitt tidigare inlägg ville inte komma med och sprarades i utkast, så låt oss publicera det nu istället.

10 april, 21.15


Ikväll var det hattfest! dirks kompis fyller år imorgon så hon har fest ikväll med tema hatt! Dirken kör på sveriges os-mössan och jag själv lånar en keps.

Så vi åkte till festen och då dirk har jour ringde hans mobil väl på parkeringen. Någons innälvor har tydligen trillat ur i skinnet på magen och han va tvungen att åka för att trycka tillbaka dom, detta klockan 21. Så vi gick in och sa hej till det flesta och önskade födelsedagsbarnet grattis.

Nu är dirken och opererar och jag sitter här och pimplar rödvin i keps. Efter det ska vi åka tillbaka till hattfesten för att mingla. Sen bär det av till Sean som har någon liten tillställning. Någonstans ikväll ska jag få en överaskning men har inte fått några ledtrådar så jag sitter och är rätt nyfiken just nu.

Min sista dag som 21 år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0