Jolie

Jag har glömt att presentera den lilla grisen som jag hänger med om dagarna.






Kommentarer
Postat av: din Hanna

Griiiiisen!! Lilla griiiisen!

Söt liten gris.

Ska du bli hundmänniska nu?

Det känns inte alls som du Christina. Jag kanske inte kommer känna igen dig när jag kommer.

Ostron kan förändra en människa totalt, visste du det?

Idag ska Team Picasso sjunga i Gallerian.

Där missar du nåt! Och jag med, för jag jobbar.



Puss

2010-04-08 @ 09:33:20
Postat av: Anonym

Är hon eller han snäll? Den ser lite arg ut men det kanskje är bra att ha en bodygard på dagarna...I morgon skall jag och "tanterna" gå och lyssna på Sissela Kyle. Tror det blir ett och annat gapflabb..Va rädd om dig. Kram mamma

2010-04-08 @ 11:59:07
Postat av: Anonym

Är hon eller han snäll? Den ser lite ilsken ut men det kanskje är bra att ha en bodygard på dagarna... I morgon skall jag och "tanterna" gå och lyssna på Sissela Kyle, så det blir vel ett och annat gapflabb... Va rädd om dig nu så hörs vi på söndag. Kram mamma

2010-04-08 @ 12:08:12
Postat av: Christina

Hanna: nej nej, vi har redan diskuterat att en eddie (då dirk vägrar namnet pearl) kommer att göra entré innan någon hund. Eddie är alltså en grå liten ragdoll, som kommer dyka upp i en fiktiv framtid haha! Däremot har jolie sina sidor, hon är en fin skit



Mamma: Hon är väldigt snäll, men jag måste prata afrikaans med henne för att hon ska lyda annars kollar hon bara dumt på mig. Vi är bästa vänner tills dirk kommer hem, då verkar hon glömt bort mig. Men när hon märker att jag får mer uppmärksamhet än henne blir hon tjurig o svartsjuk.



2010-04-08 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0