Städa städa varje fredag för det tycker jag är kul!

Då var det färdigpluggat för dagen. Ska snart ner o handla lite käk tills ikväll och svänga förbi internettcafét så att jag kan skriva ut mina pdf-filer, så det hela blir lite mer läsvänligt i sängen.

Sängen har nybäddad med rena lakan, disken är diskad, badrummet rent och hela lägenheten moppad och dammsugen, mina kläder är tvättade, strukna och inlagda i garderoben. Ångesten över att ha en städerska försvann efter 2 dagar. Förbannat tacksam över att den lilla damen springer runt här och donar. Det bästa med henne är att hon är massvis med skinn på näsan. Jag gissar att hon är svaret på min mammas fråga -"Hur ska det gå för dig när du ska flytta hemifrån?"

Ikväll ska det lagas mat och sen ska det utgås till galej. Festligheter står bakom hörnet! nu ska jag surfa tasteline.com.





Kommentarer
Postat av: malin

du är snygg

2010-04-09 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0