studentum

Här sitter jag och tuggar i mig såkallade greenbeans och laddar ner pdf-filer till mina studier. Studierna började rulla igång idag och jag kan väl kalla mig själv halvtaggad. Men då dirken är duktig på att tjata (alt. peppa) så ska det gå bra gissar jag. Efter 3 veckor i bushmanland kan han mig utan och innantill vid det här laget och tycker att lathet är en utav mina starkare sidor.

men nu blir det dusch och en scanning av kylskåpet för att se om det går att svänga ihop något ätbart till oss, den ska vi visst göra något men ingen aning om vad med tanke på att möbeltittandet är klart. Min gissning är att det här något med söndagens festligheter...
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0