pruttmatta

Här i afrikat tycker man om kaffefärger. Man inreder i kaffefärger - endast. Varenda hem ser ut som en gammal lattesump från café gränden. Detta gäller olyckligtvis även golven och det finns bara två sorter - sten eller matta.

Lägenheten som det ska flyttas till är en hyreslägenhten. Lägenheten har sten i köket och resten av lägenheten är alltså matta. Mattan är också den beige. Problemet med mattan är att man inte tänker kaffe när man ser den, man tänker bajs! Man associerar helt enkelt till bajs snabbare än till kaffe. 7-månaders bäbis bajs - om man vill vara exakt.

Så, idag ringde dirken och frågade om vi fick byta. Vi fick byta. Jag dansade en liten ringdans när han berättade det för mig. Så vi ska åka och välja under lunchen.

Jag tänker dessutom måla om den öppna spisen i hemlighet, den ska bli vit. Det finns två lodräta ränder på väggen i vardagsrummet i aprikos, även dom ska utplånas.

Aprikos är inte vackert - speciellt inte till bajs.









Kommentarer
Postat av: din Hanna



vad blir det för färg i mitt rum?



eftersom jag vet att du har ett utmärkt sinne för inredning så är jag inte orolig men jag är nyfiken.



I demand picuters my darling!

Bilder, bilder, bilder!

Du är så snål med det. Sopa upp lite bilder. NU!!!



PUSS!



Ps, ska jag ta med mig thai-hatten? det kanske blir hattfest igen.

2010-04-13 @ 14:06:05
Postat av: din Hanna



Vad blir det för färg i mitt rum?

Jag är inte orolig då jag vet att du har ett utmärkt sinne för inredning men jag är nyfiken!



Förresten, ska jag ta med mig thaihatten?

Tänkte om det blir nån mer hattfest! :D



Och du, lägg upp lite mer bilder va!! Lite roligare bilder.

Vi vill ha mer mer mer MER! :D

mer av dig kära vän!



Puss

2010-04-13 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0