smått och gott

Jag var dålig på att fotografera när vi var på dokumentärinspelningen. Då kameran ofta låg i tältet och dom gånger jag fick följa med till inspelningen var det "kom nu nu nu". Ivriga tyskar. Så då fanns det ingen tid att springa till tältet (då dom också plcerat oss läääängst bort) för att hämta kameran. Så tråkigt nog har jag inga bilder på stamfolket eller naturen omkring. Men däremot en kille som va väldigt duktig på att ta kort har lovat mig att skicka hans foton. Så förhoppningsvis har jag några snart, undertiden får ni nöja er med diverse "kärleksfoton"







I det lilla flygplanet som tog oss upp till tsuemkwe där inspelningen gjordes.




Dirk övar på svenskan i tältet



Trist nog syns det inte på bilden men det va ett hav full av fjärilar överallt! Massvis!
Så jag försökte mig på att fånga dom.



Efter man fångat dom lämnar dom av sig färg.



en liten vän i badkaret





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0