skrynkel

herregud! jag har ju glomt att beratta!

Dirk ar killen som gar barfota lite vart han vill, han bryr sig inte namnvart vad han satter pa sig. Sa lange kladerna ar losa och inte up-tight sa satter han pa sig det. En tisha, hoodie och jeans, ibland festar han till det med ett par manchesterbraller da han vagrar att lamna 90-talet bakom sig. Han kanner sig alltsa oerhort obekvam i sina arbetsklader som innebar skjorta instoppad i kostymbraller. Dirk har alltsa en sandar festlig surf-image, han ar cool, soft och hela "ja brymente"-andan. Men det finns en sak! haha och jag tycker att det ar sa roligt.

Allt maste va strucket, ar nagonting skrynkligt kan han inte satta pa sig det. jag tycker att detta ar som sagt, faaantastiskt roligt.

jag tycker att det ar sa roligt att jag ibland valjer att provocera honom.
idag ar en san dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0