traningsgnabb och presenter




traningen gar bra och visar resultat! jag kanner mig helnojd att jag antligen genomfort nagot. bade jag och dirk trodde att jag skulle ga tva ganger och sen ge upp, men va bada hade fel. jag tycker tamefan att det ar roligt ocksa. jag tankte att jag skulle smussla med hanna pa ett horn nar hon kommer hit.
Att ga till pilates, boxning och dansklasserna sjalv ar jag inte mogen for an. Kanner att jag behover en liten energiknippe pa sidan om som kan skratta at mig OPPET nar jag ramlar, snubblar.

 ja.

idag ska vi trana rov och lar, det tycker vi inte om. nar jag gor utfall med vikter svajar jag upp som en hattifnatt nar jag ska ta mig upp ur den dar javla positionen. et betyder att jag ska ta mig till friviktsstallet pa gymmet. Har star Amber McFlex, Tyra Skinnyloe och Amanda Borntight och puschar med vikter i konstiga positioner som inte ens kamasutrabocker tar upp. Dom ar lite som cheerleaders med vikter istallet for pompoms. Dar star jag och flasar med ett trevligt "hej hej, dra at helvete"-leende. Ibland kan jag till och med motvilligt prata om vadret med dom. Det hander att jag ljuger ibland ocksa, sager att jag precis adopterat en amerikansk nakenkatt som jag dopt till hiroshima for att va lite rolig. det blir latt sa i pressade situationer.

okej, good thought good thoughts. happy place!

nu ska jag stada lite, ta mig an disken och sen gora lunch till mister el fiso dela dirk. sen pyser jag ivag pa hemligt aventyr. dirk ska fa present.. + ni andra dar hemma som forvantar sig en! fniss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0