gymbunny

Jag har precis kommit hem fran en trevlig liten lunch med dirken och hans mamma. Dirk som jobbade kom lite senare till lunchen, med sig hade han 2 rosa rosor. Sicken charmor va? Han ar val for fin.

Senare akte jag och nelie for att kopa farg till lagenheten, malandet ar snart klart. fargen tog slut igar sa det ar dags att slurpla upp annu en burk farg! Dirk hjalper nu till i sjalva malandet da han tycker att det gar lite langsamt - vi jobbar alltsa i team, jag och min snubbe.

Idag ar varan hushallerska har och donar. Hon har varit sa snall och vikt min garderob! sicken parla. Jag har bakat en chokladtarta sa hon ska fa ta med sig en hem idag.

Men vad ska jag gora resten av dagen da? Jo, damen ska bege sig till ett festligt och artigt (som i pea, inte trevligt) tjejgym som jag signa upp mig pa. Det ar ju tankt att jag ska sluta roka sa jag maste skaffa mig nagot slags bevis pa hur pass kassa mina lungor ar, lat oss se de som ett slag over kaften.
Detta gym har pilates, step-up/with-your dog, kikbox a kaffer, massa konstiga bollar, nyhetsbrev om smala soppar och hela "vi bantar inte, vi vill bara halla oss lite 'fit'"-kittet. Bullshit, stallet kryllar av anorexipropaganda och hjarntvattade 45 kilos damer. Jag tar pa mig rollen som det svarta faret.
Det ar tydligen det mesta "sakra" gymmet har i swakop sa jag far svalja deras budskap, da de andra ar packat med anabolasnubbar och filmkameror i damomkladningsrummet.

jag fick gymkortet och mina springskor i present av dirk. jag sjalv har inte riktigt lagt marke till min viktuppgang. Nu later ju dirk som en tyrann och det ar han langt ifran, han ar daremot lite av en halsoexpert och kunde inte ljuga nar jag gav honom fragan -"Har jag gatt upp i vikt?"

Jag har alltsa pa ett halvar festat pa mig 7 kilo, klar mig i en strl 42 och gar runt med harlig barm pa 75B.  Jag tankte att det kunde ju vara roligt om folk kande igen mig nar jag kom hem, sa nu tar vi tag i detta. Expedition Tjockis! Sussane Lanefelt hanger med pa ett horn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0