hejehj

idag har jag husmorat. Det blidde att baka brod for hela dollarn! Sa nu ligger det 3 nyttighetslimpor och vantar pa fisdirken. underbart! Sen slangde jag ihop en currygryta. Jag har namligen blivit mastare i curryratter! Da min dude bott i durban i 2 ar har det satt sina spar i honom, han blir mer an overlycklig nar han far curryratter. Och har i afrikat finns det miljoner med olika slags curry, formodligen i sverige ocksa men inte nagot jag markt av eller lagt energi pa att leta efter. Daremot far kisen kaka qourn idag.

Vi hade ett festligt scenario pa spar igar nar vi storhandlade. Jag slangde i qourn i vagnen.

Dirk vander och vrider pa paketet
- Soya meat? you're such a hippie.

min pojkvan har allsta nu gett mig ett tillfalle for en bitchblick, jag tog tillfallet till fanga och tittade forst i hans ogon och fragade
-"you are sayin that I AM a hippie?"

jag slanger in en konstpaus, sen tog jag mina stora bla och forberede mig for bitchblicken. Jag tittar pa min pojkvans barfota fotter inne i nagot du kan jamfora med ica maxi. Jag liksom dunkar fram lite med huvet samtidigt som jag glor pa hans fotter, likt en tupp som kor sina parningsmove. Liksom pekar med huvudet.

han la ner soyatjaffset i vagnen igen. han har lite konstiga saker for sig min snubbe.

Jag har fortillfallet och en ananas och grapefrukt smulpaj i ugnen, da jag gav bort en jag gjorde igar till varan staderska. han blev lite stott, da det var hans paj. nu har han fatt en ny. sa bortskamd han ar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0