näääckläses!

precis kommit hem från lunch med dirken. vi shoppade lite efteråt o det blidde tröja på honom o halsband på mig. dirk har börjat med en ny grej. När vi går in i en affär och jag känner och klämmer lite på saker och tvekar säger han -"You can have what ever you want.." det kittlar lite i kroppen då, jag vet inte varför men det är väl någonslags biologisk tingning som alla tjejer har. det är väl ungefär som att säga det till en snorunge på toys'r'us. jag vet inte. men av någon anledning så väljer jag aldrig något när han säger det och jag tror att han vet det. 

tills idag.  ett halsband blev det iallafall. 200 pistoler. Dirken tyckte halsband va "quite intense" och att jag kunde joina tribefolket. halsbandet får mig att dansa likt en kenyan.



ikväll blir det bio. prince of persia - fest fest! 
Ska snart göra en scanning av kylskåpet, se vad som behövs fyllas på för att sen fara till affären. däremot är jag trött och kan inte bestämma mig för om jag ska köra de afrikanska varianterna av "willys stormarknad" eller "ica nära" time will tell. Willys ger fler halsband dock.

nu kaffe och cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0