sex and the city 2

appråpå lathet!
den här veckan visar dom äntligen sex and the city 2 på bio här ute i ingenstans*, så jag ska nu äntligen få se den filmen. grejen är att jag släpar med mig dirk, det är där latheten smyger sig på. Att ta med sig sin pojkvän på en sådan tjejfilm är väl ändå höjden av lathet? jag måste lägga in en extra växdel när det kommer till att skaffa tjejkompisar här i afrikat. men som jag och juliana pratade om häromdagen så är swakoptjejerna lite speciella så jag står mest och utbyter trevligheter. men nu får vi ta och dra i en extra växel som sagt och se vad som kan finnas bakom dessa trevligheter istället för "Dirk - kom och rädda mig!". Jag är väl för larvig. 



*vi kan ta ett repotage här någon dag när det gäller hur "mitt ute i ingenstans" vi är. lite skrämmande faktiskt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0