uppdatering

sitter pa dirkens laptop sa de tre sista bokstaverna i alfabetet uteblir.

helgen i twyvelfontien va riktigt riktigt bra, jag hade det jattegott i vildmarken, tar en lite storre uppdatering om det senare. Med en massa, massa, massa bilder!

snart ska jag aka till windhoek med dirkens mamma. Hans mamma ska pa konvernense imorgon och jag tankte shoppa lite och se mig omkring i windhoek. Vi ska halsa pa dirkens bror med familj och sover dar over natten, kommer hem imorgon.

Blir lite spannade da de kommer bli det langsta som jag och dirkus varit utan varandra, spannande spannande. men jag har laddat hem lite krigsstradegispel till honom pa datorn sa han ska nog klara sig, disk har jag lamnat ocksa. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0