live it - tamefan!

sadarja! da har vi gymmat. jag satt i bilen i ungefar 5 min o tog sats. haha

jag overdriver inte handelsen om jag jamfor den med scenen i bridget jones dagbok, nar hon gar pa spinning och faller ihop efter sin cykelrunda. cyklade 5 km och ramlade lite latt ihop nar jag forsokte kliva av den dar helvetes-maskinen.

- noooow, you'll take that one!! skriker tanten entusiastiskt som jag motte i 'recepetionen' och bad om lite rad. hon tyckte att jag skulle "varma upp lite" HA! innan min personliga tranare dok up. (jag kommer nu slanga med de harliga initsialerna PT lite da och da)

.. eh. jaha.. tanker jag.

damen pekade pa annu en maskin, denna med stavar och hela kaputten. Hon klickar in nagot program och menar att jag ska anvanda mina armar mer an ben nar jag kommer till den tuffa biten. 5 km dar ocksa.

ja.

det gick sadar. damen fick ett bridget-fall igen. da jag sag 13 skylar runt om i lokalen som sa att handduk va viktigt att ta med sig da de va strangt forbjudet att svetta ner maskinerna. Jag som nu star dar blot, tycker att jag kanske ska ta o kopa mig en handduk. Tankt och gjort ar jag 90 kr fattigare, sittades pa en stol dar jag hinkar i mig vatten och torkar mig som en tok. 

Min PT (fniss) va valdigt snall, duktig och forstande vilket kandes skont. Sa nu har jag ett harligt litet "get fit by scolios"-schema som jag ska folja. jag kande att jag hade lanefelt i ryggen hela tiden.

gott sa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0