babbel

marghita städar på och jag sitter och softar bulle förtilfället, har mailat fram coh tillbaka med min psykologilärare om min muntliga examitation. missförståenden då jag flyttat runt mina datum så mycket, men det är löst nu lyckligtvis. så inga problem. men måste säga att jag är jäkligt nervös inför det muntliga, jag kan ju inte förklara för folk vad ett ägg är tillexempel. Så vi får hoppas att damen är van med att man flummar ut i sina meningen och pausar dom med ett "eeeh.. jooo.. allstsåå.. eeeh"

time will tell.

det är nu jag saknar hanna, någon att dampa runt lite med. men jag gissar att vi får hålla oss till att skypea. :)

Jag måste komma ihåg att ta kort på dirkens nya kontor också! det var förbannat snyggt, hans gamnla skrivbord tog vi o slängde in "kontoret"

askalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0