brrr

idag är det kallt här i swakop, vintern knackar på va. på nyheterna idag sa de att de ska va 22 grader och sol, och det är säkert jättesant men de ligger ju liksom så jäkla mycket dimma i luften att de kan inte vara mer än 13 grader eller så.. defintivt ingen sol.

men som tur är fick jag en välbehövlig födelsedagspresent av hanna. En lusekofta med texten "norweigan style 1860".

idag ska jag plugga psykologi då jag har mitt muntliga slutprov i psykologi imorgonbitti. Senare under dagen ska jag gå till turistbyårer för att plocka på mig lite info om vad det finns att göra i den här stan och jag intresserar mig inte själv att göra dessa saker. Jag och dirken smider nämligen planer... mmm.



translate: today it's freezing cold here, guess the winter i knockin on the door. Heard on the news today that it's suppose to be 22 degress and sun, and that's probably true but since of the stupid fog, that is nothing that i've seen prove of. i would say it's rather 13 degress and defentlley no sun. good thing though my birthday present for hanna comes handy days like these. It's a knitted jersey sayin "norweigan style 1860" - perfect!

today i'm gonna study some psycologi since i've got my oral exam tomorrow morning.


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin lusekofta du har fått! Det som var lite lustigt är att mitt personnr. är 1860...det finns en mening med allt..lycka till på provet! kram mamma

2010-06-07 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0