cream solid

ikväll blir det en jag och dirken kväll. har precis lagat mat till grabben, som kommer hem vilken sek som helst. han är och tar en massage, stackarn jobbar nästan ihjälp sig. iallafall, ikväll blir det en risotto med oliv- och fetafylld kyckling med tzatsiki.rätt nöjd faktiskt :)

jag har glömtatt berätta att dirken köpt en ny bil, så jag har ärvt hans bantam. känns gött att kunne mobilisera sig. Det är iaf en nissan hardbody han har iallafall.. och den är anemonblå. hah

lyssnar just nu till xavier rudd, riktigt bra musik. till det myser jag med ett glas vitt.




jag längtar till vi skaffar utemöbler så vi kan sitta på kvällarna o sippra vin och smygröka ciggaretter.
vilken utsikt va ? jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0