ett litet drop in

idag har jag äntligen styrt natttygsbord och lampor till sovrummet, det hängde med 3 kuddar på kuppen också. Slänger upp en bild senare. Igår blev det också nya ljus till vardagsrummet. fest fest!

Slängde ihop en biff stroganoff som va väl mottaglig för dirkus under lunchen, känns rätt så gott att laga mat till en "soptunna". Han käkar bannemig allt.. förutom grön paprika.

nu är våran städerska här och borstar runt, känns göttigt. jag har precis hjälpt henne med min del av "städdagen", så alldeles strax ska jag åka till dirkens praktik för att dricka kaffe och underhålla honom då det är rätt tyst där idag.

Fotbolls vm har ju börjat och det märks på varenda jäkla kotte här, folk är som galna - mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0