funktionellt hus

igår var vi o kollade på huset igen tillsammans med dirkens päron, dom va lika imponerade som vi. Det är verkligen ett drömhus för oss båda. Dirk som velat bott där sen han va 1 meter lång och just ett strandhus. Jag själv tycker mest att det är jävligt läckert med funkishus och hakar på idén. Det är också ett sånt jäkla säkert ställe, det patrolerar 5 G4S vakter där om kvällarna och man måste bli insläppt igenom grindar för att komma in i området. känns väldigt bra.

igår när vi kom dit var gubben som hyr stället av ägaren hemma, så dirken knackade på o frågade om det va okej om han fick visa det för sina föräldrar då dom bara kan se det efter 17.00. Det var mer än okej, han tvingade oss nästan in. Hans son va sjuk så det blev en win-win situation haha. Dirk som har ett hjärta stort som kim kardashians röv åkte till sin praktik och hämtade medicin till stackarn.

Jag är fortfarande sjuk o myser runt med en feber som aldrig vill släppa, så jag går mest runt med en kaffekopp, halvstädar och tycker synd om mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0