köffe!

idag har det var en mysdag för mig och dirken. Har hängt på hans kontor större delen av förmiddagen, nästan varje morgon när han ska gå till jobbet trampar han i dörren och ber mig komma och hälsa på. Vi käkade choklad, drack kaffe och pratade en massa strunt. då och då fick jag gå ut för att ge rum för patienter, men det va lugnt på praktiken idag. Sen fick han överaskande ledigt på eftermiddagen, så vi käkade lunch på en restaurang vid hamnen. Blidde en festlig bläskfisksallad för min del, herregud så gott. den gick vi och shoppade lite! jag är bortskämd liten fis.

Just nu är dirken och surfar, väldigt bra vågor just nu. Igår var vi ute vid donkey bay i walvis bay och jag har nog aldrig sett dirk så lycklig. haha, vågorna va gigantiska kan lägga upp bilder på det också.

Nu ska jag åka o köpa lite strimlad biff för att göra en gryta till mig, dirken och astor. Astor kommer hit ikväll och ska skypea sönder hanna med en fantastisk uppkoppling - yepp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0