onsdag

nu har jag fixat det mesta som skulle fixas, är helt slut. sprungit mellan fotobutiker hej vildt! men nu har vi iallafall en förstoring av postern. blir nog förbannat läckert i vardagsrummet tror jag.
När skolan är slut för min del någon gång i mitten på juni så kommer jag börja måla så vi får lite art ala baarman på väggarna. Astor ska måla en bild på mig och dirk som vi ska sätta upp - lite sådär nördigt kära. Nästa steg blir att skaffa oss t-shirtar med varandras ansikten o massa hjärtan. sakna men säkert!

Nästa mission för dirkens del är utemöbler, något vi pratar om varje morgon på balkongen.
Just nu är margerita här och hjälper till att städa, känns underbart att ha en som hjälper en med de. Nu såhär när man smakar på vuxenlivet. Men jag har iallafall hunnit stryka det jag skulle och hängt upp en ny maskin med tvätt. herregud, jag börjar bli gammal.

Senare ikväll ska det pluggas för min del och dirken ska väl softa bulle helt enkelt. lyckligtvis har jag laddat hem surffilmer till honom som han kan roa sig med.



det lilla pappret på sida är A4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0