onsdag

Sådärja! då var det en ny dag. Började md att jag gick upp samtidigt som dirken, vi tog en kaffe och cigg på balkongen. Efter de drack jag lite mer kaffe, städade upp lite och sen gjorde jag mig iordning och strykte hans skjortor.

Idag ska jag åka o köpa lite garn till min nästa lampa, jag har gjort en liten som vi hade i sovrumet, men den sjönk ihop. Nu ska jag göra en stor till vardagsrummet. Sen ska jag förstora upp en poster som vi ska rama in och ha ovanför öppna spisen. det kanske slinker in en och en annan kudde i shoppingpåsen när jag ändå är igång.

När jag gjort min ärenden på staaan är det dags för att plugga, har religionsprov på fredag.


Lite bilder från när vi åkte fyhjuling i öknen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0