puss!

dirken tar hand om mig som om jag vore hans egenfödde. Han kommer med mediciner "nu är det dags.." han lagar lunch. påminner mig om att ta hostmedicin och nässpray. berättar förtydligande hur mycket bättre det kommer att få mig att må och varför jag äter de mediciner jag gör. han är väl för söt.

idag har jag sovit en hel del, resten av dagen har jag tillbringat på balkongen för att lapa sol och dricka kaffe. idag är det riktigt varmt och soligt - östvindsväder med andra ord. lustigt det här med vindar.

om några timmar ska jag åka till hailey och eghard. dom har spansk fotbollskväll för en surf-spanjak som hänger här. så vi blir 1 spansk, 7 afrikaans, 1 engelska, 1 amerikan och 1 svennebanan. ska bli skoj! dirken kommer över efter jobbet. vi ska grilla och dricka sangria! fest fest!

Att kolla på fotbollen här känns lustigt, man blir mer intresserad när de spelas "bakom dörren". Igår satt jag och dirken o kollade brasilien - nord korea tillexempel, hur tokigt här inte det ?
Vi beställde vedugnsbakad pizza igår och 'snuggla' framför tv. jag halvsovandes och dirken kollade på the illusionist + en dokumentärer på history channel. sen kom han med medicinier innan läggsdags.. haha

Kommentarer
Postat av: din Hanna

Vem var amerikanen?

är det han sandboarding-killen?

2010-06-17 @ 10:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0