söndag

hela helgen har det varit karneval, snarare hela veckan, men avslut på karnevalen är det stora hela. med parad, orkestrar och hela fadirutten. I fredags va det maskerad på schemat och jag o dirken knalla dit som mick jagger och amy winehouse (bild dukar jag upp senare). Det var en väldigt rolig kväll och kul att få beröm över sin utklädnad, dirk ritade amys tatuering bra med hjälp av tusch. Vi blev båda rätt imponerade över hans skills. haha

jag har varit sjuk on och off i jag vet inte hur länge, det vill inte släppa. skitfeber och snorig, känner att jag vill ha ett utbrott och sen äre klart. inte gå runt o va lite fis-sjuk hela tiden.

Dirk och jag känner oss inte riktigt tillro i den här lägenheten, den är välidgt fin men ingen av oss känner oss direkt hemma. Det är nått som är fel på den men vi vet inte riktigt vad. Så, idag har vi vart och kikat i fönstrena på detta lilla "hus" och kommer gå på privat visning imorgon. Det är inte bild på den lägenheten men det ser precis likadant ut. Månadshyran är lite högre men det känns så mycket värdare med bostadsrätt än hyresrätt. Jag ska åka o fota lite på det nu när jag ska iväg o fota dirken när han surfar.

time will tell.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0