tisdagsbus

idag är det sjukstuga hos redman/baarman. dirken tyckte de va dags för mig att följa med till sjukan då han tyckte att det verkade som om jag hade fler konstigheter i mig för att va en lunginflamation.
Där fick jag kaffe av deras kaffetant (en stor svart tant med skägg, som dessutom kallar alla 'honey')  och en massa medicin av cirkus-dirkus. jag har visst inte lunginflamation, utan luftvägs-, struphuve- och svalginfalmation. tack för det!



Nu ska jag bädda ner mig, dricka kaffe och glo how i met your mother. Det måste diskas men jag tänker använda mitt "jag-är-sjuk"-kort på den fronten. dirken får diska. 

 





nu är jag officiellt sambo också! hur festligt är inte det ?



dirken väljer film va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0