torsdag

ska snart iväg o luncha lite med dirken o hans mamma. jag ska försöka hitta på lite vävgarn till min lampa också, dags att ta tag i den känner jag. Att ha en lampfot med glödlampa i hörnet i vardagsrummet börjar bli lite tröttsamt.

idag är det också städdag. jag har gjort min del av städdagen som är att tvätta kläder och plocka undan grejer som ligger hur som. lite senare när "maggan" kommer så ska jag sympatiplocka lite då med, så hon inte känner sig helt själv i arbetet. jag tar på mig att torka bort sanden från fönsterbläcken! japp!

Senare ska jag måla lite på min tavla, det blir nog läckert att få fram ernst i mig såhär i sjukdomens dagar.



När man åker in i swakops vita del, lite beverly hills över det.


Kommentarer
Postat av: din Hannatjie

fisen! ska vi ta och blogga lite då?

jag har inte så mycket att göra på jobbet coh då är det tacksamt att läsa nya inlägg i din blogg.

läser hellre din blogg än katrins eller alexs. det du! :D

2010-06-22 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0