uppdatering

nu har hannan åkt till sverige! rätt tråkigt faktiskt.

idag pratade dirk med lou, som är fastighetsmäklaren som jag "jobbar" hos. jag ska börja där lite nu är det tänkt, vi får se hur det slutar med vad jag ska göra. Men nu när jag tänkt lite och satt in mig i att vara mäklare så tror jag att det är något jag faktiskt vill pyssla med resten av livet. Lou är också väldigt snäll och trevligt, hon är hannas flamma astors mamma.

Hanna själv funderar på att börja jobba som turistguide här, vilket vi alla tycker är en fantastisk idé då hon skulle passa som det väldigt bra.

idag har jag städat lite, vairt sjuk hela helgen så dethar inte blivit så mycket av då. och dirken har underhållit hans kompisar från angola och hanna pussade i astors panna. så ingen av oss kände för att städa. men nu är det lite gjort iallafall.

dirken kom o plockade upp mig för att åka o äta lunch, sen släppte jag honom på hans jobb och jag shoppade lite.. det blev en cardigan, strumpbyxor och t-shirt för min del. jag köpte en t-shirt åt dirken också, en audio slave. får hoppas att han tycker om den.


min skola går också väldigt bra, pendlar mellan VG och mvg'n. känns kanon bra!

Nu i helgen ska vi åka till skeleton bay. vi ska campa igen! är verkligen jättehärligt att campa här. det är varmt och skönt om kvällarna men svalt nog så att man inte klibbar och tappar andan i tältet på morgonen.

nu ska jag uppdatera med mindre mellanrum. :)

puss och kram på min familj och hannas familj.
en puss till alla kompisar där hemma också. trist att jag missar mimmis inflyttningfest. Men jag har det så bra ändå :)




Kommentarer
Postat av: Mamma Paula

Jadu, nu är hon hemma!!! Skönt tycker vi förstås. PS Kanske skönt o bli av med henne för ett tag :)

Ha det så bra där nere i Afrika o sköt om er.

Idag har vi härligt väder. Sommaren har kommit!! Poolen är fylld! Men kallt förstås.

Hälsa till Dirk från oss!

>//Paula

2010-06-02 @ 13:39:10
Postat av: Tobbe, -

Hejsan!

Allt bra? :)

Ha en toppendag.. :D

2010-06-02 @ 14:49:31
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0