Dricker jag kaffet? ja, men varje klunk kanns som en fornedring.

idag tappade min kaffetant mig pa ryggen.. -"Chrriistiiann..aa" .. "cooofffee.."


tack sager jag och forsoker forbise att hon sagt fel namn, tar emot kaffekoppen. hon gar ivag. hon har hallt mjolk och socker i mitt kaffe. mjolk - ok! men socker? vad ar det for slags medeltidstortyr? tanten vet att jag dricker mitt kaffe helt svart. det ar pulverkaffet nescafe sa det ar omojligt att ha nagot tillsatt da det egentligen inte smakar kaffe. iallafall..

VAFAN!!!??

..

socker.. i kaffet. i MITT kaffe!



Ser ni hur kaffekoppen stirrar pa mig? precis som en halsning fran kaffetanten. "HAHA!! har haru ditt vita lilla fnask!" ja.. lite sa kanns det nar kaffekoppen stirrar pa mig.

nu tanker jag ta kort pa henne och lagga upp henne som dagens bruno bara for det.

ps. jag koper och hyr alla filmer jag tittar pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0