hundtricket

nu ar det tredje dagen pa jobbet, det riktiga jobbet. nu jobbar jag och dirk tillsammans, han agerar doktor och jag ekonom/organiseringstant. Sa jag gor all hans pappersjobb och han ser patienter och operar som en tok.

Annars vaxer annie sa det knakar, hennes oron gar mest loss. hon ser ut som dumbo nu. vi far hoppas att hennes oron fortfarande hanger nar hon blir storre och inte staller sig upp som det gor pa en boston terrier. hon ar iallafall varldens goaste men drar oss till vansinne ibland. hon har borjat bli lite trotsig nu. hon ar stor nog att ga pa promenader med nu, sa det gor vi pa mornarna och vid 14. detta medfor att hennes mamma maste dricka sitt morgonkaffe i bilen pavag till jobbet, vilket ocksa leder till kaffeflackar da hon inte har nagon mugghallare i bilen. jag gissar att annie i skrivande stund antingen sover som en stock, bajsar pa dorrmattan eller biter sonder vara skor.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0