hungrig

jag ar hungrig. vill ha lunch. vill ha wimpy. whitetrash-burgare. pa wimpy kanns det som att man ar pa ett sant dar "dining" i amerikat dar folk bestaller vafflor och milkshakes i filmer. da de flesta filmer kommer fran hollywood kan jag inte lata bli att fa en viss hollywoodkansla inne pa wimpy. lite som nar man ar pa skantzen i stockholm ni vet. man lever sig in i miljon. jag funderar pa att ta med mig en riktigt riktigt stor tidning (sa stor som vlt brukade vara runt milleniumskiften) for att skapa mer kansla. dom ar roliga namn pa de olika menyerna ocksa. min favorit ar generous joe.

the usual?
yes, a generous joe with a giant choclate milkshake, please!

tank er.. hollywood whitetrash.. i afrika - wimpy!


jag ar hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0