kaffetanten.

jag har glomt att beratta! jag har en kaffetant. hon kommer och fragar mig om jag vill ha kaffe varje halvtimme. jag tycker att det ar underbart. lite trakigt pa ett satt, da jag alltid sett mig sjalv sta och skvallra runt en kaffemaskin. ni vet en sandar stor som erbjuder wienerkaffe och choklad, far mig ocksa att inse att jag inte hellre kan "put my freak on" och ga loss pa en stor wienerkaffe utan mjolk. exprimentera. na. iallafall, tillbaka till kaffetanten. Vad roligt det skulle vara om vi bad henne sta i ett horn och ge oss kaffe, sa star vi runt henne och skvallra. lilla kaffetanten.

kaffetanten stadar ocksa och gor lite det man ber henne om. "Ga och kop en munk at mig!" sa gor hon det. "Posta det har brevet till mig!" sa gor hon det.

hon ar jattetjock, har skagg, sjal runt haret och kallar mig for honey eller christine.
lilla kaffetanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0