pask

idag skulle jag vilja ha ett paskagg med detta i.

  • gelepedikyr
  • festligt liten kamera
  • frisorbesok for fargning
  • vaxning av bryn och ben
  • torrshampoo for ett ar
  • tandblekning

det skulle jag tycka va jatteharligt faktiskt. och tank va glad och frash jag skulle vara. javligt glad skulle jag vara faktiskt. kamera ar ett maste iallafall, ska forsoka styra upp det idag. Annars forsoker jag foklara for dirk om paskkarring och blakulla, jag googlade. googla du ocksa, jag funderar pa att hitta pa en annan historia om varfor vi klar ut vara barn till haxor som ska pippa med djavulen. sugar coating kallas det pa utlanska. kom garna med forslag hur jag ska kunna fa det snyggt upplagt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0