snack

sitter och gommer mig pa jobbet, har ingenting att gora har idag.. an sa lange. jag gommer mig for annie. tar en paus fran annie. lat oss ta en paus fran annie.

ikvall ar det tjejkvall hos hanna. det blir sallskapspel och vin. i mitt och hannas samboliv finns namligen inte tv, vi ratar tv. likt tva naturaktivister pa rymmen till prag. nej inte riktigt men nastan. vi ar val mer internetpirater kanske. dirk och jag orkar inte betala varan dstv pa 560 kr denna manad, eller forra manaden heller for den delen. da vi knappt tittar pa tv. men forsoker romantisera det hela och saga att "vi behover inte tv". Maste erkanna att jag borjar bli lite trott pa how i met your mother, desperate houswives och family guy + en och annan film. det ar var mediakonsumption. valdigt strikt och ensidig.

iallafall, sallskapspel ikvall. det ska bli skojskoj!

imorgon ska jag "idiaja", viktig del av mitt jobb. det innebar att jag skickar in all dirks jobb sa han far betalt. jag funderar pa att halla det som ett hot mot honom. -"Gor du inte detta tanker jag inte "idiaja" imorgon, din lilla fisk!" tyvarr har han ratten att sparka mig sa jag far helt enkelt gora mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0