tisdagsnoje.

jag ar jattetrott. den dar jakla paskhelgen gjorde mig vardelos pa mitt jobb. att vara pa jobbet idag har fatt mig att fa en slang av downs och extrem fettma. Eller kanske bara ett ansiktsutryckt over hur jag kanner for att jobba idag. jag vet inte.



idag har jag dessutom ingenting att gora. da det inte har hant nagot pa lange pa praktiken. idag har jag kopt en tradlos mus till laptopen, nastan kopt en kamera for 3 papp men insag sen att det hade jag ju faktiskt inte rad med. sa jag kopte en blus och en skjorta for 259 kr pa pick and pay istallet. pick pay ar lite som ica maxi. jag kopte en mineralvatten och cigg ocksa.
ja juste! sa akte jag hem en svang for att hamta 3 papp i saven. helt i onodan. jag blev da paranoid pa stan med sa mycket pengar pa mig att jag gick tillbaka till jobbet. har har jag last bloggar, biltester och satt upp post it lappar pa vaggen med texter " Det ar viktigt att se upptagen ut", "Flera gula lappar pa samma stalle ser bra ut!" samt en gron med texten "jag festar till det med en gron lapp ocksa". pa den sistnamnda lappen stallde jag upp meningen i en punktlista. for att se annu viktigare ut. jag tycker att det ar fantastiskt roligt da ingen forstar vad det star. jag brukar gora samma sak i min almenacka. ni kan forovrigt se post it lapparna pa bilden tror jag.



har jobbar jag. det ska egentligen vara en laptop dar ocksa, men den tog jag ju liksom kort med. sa.. ja.

jag slutar om 50 min. da ska jag vaxa benen och pedikyrera tossingarna. boka tid hos en frittisor ska jag med. dags att klippa och farga min golvmopp pa huvet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om jag är skitdåligt på att kommentera så vill jag att du ska veta att JAG ÄR ALLTID INNE PÅ DIN BLOGG OCH FÖLJER DITT LIONKINGDOM!!! <3 puss hjärtat

2011-04-26 @ 21:27:14
Postat av: malin

Även om jag är skitdåligt på att kommentera så vill jag att du ska veta att JAG ÄR ALLTID INNE PÅ DIN BLOGG OCH FÖLJER DITT LIONKINGDOM!!! <3 puss hjärtat

2011-04-26 @ 21:27:28
Postat av: malin

även om jag är skitdålig på att kommentera vill jag att du ska veta att JAG ÄR JÄMT INNE PÅ DIN BLÖGG OCH FÖLJER DITT LIONKINGDOM!!! puss hjärtat <3

2011-04-26 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0