vit piga

det ar otroligt praktiskt med denna "hetta" jag skaffa mig sahar nar mitt har borjar ta sprang efter min blondering, jag har en valdigt "frack" utvaxt. vi doljer den med en liten sjal. det ar otroligt praktiskt ocksa det detg kraver oerhort liten tid och extremt vinnande vid sakallade "bad hair days" ja.

men saklart har vi negativa saker att ta upp kring denna bonad.

nummer 1. kan tyvarr inte fa ut fevens 10 budords-laten ur huvet.
nummer 2. jag ser ut som "white girl doing the african thing"
nummer 3. jag far hora "witt mait" av dirk atminstonde en gang om dagen. om dirk inte slappt frasen "vit piga" gor garna nagon annan det.



nu ska vi till kuckis pub for att kaka lite och dricka ett och ett annat vinglas. vi verkar vara 8 pers sa det blir treveligt tycker jag. kuckis som uttalas kykis ar en tysk kuk... eller nej ja mena en tysk pub. forlat. jag vet inte va kuckis betyder, men googla garna. det ar med ett tyskt y. sa satt nagra farska prickar over u'et sa far du resultat.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0