aj aj

jag snodde till mig 4 timmars sömn inatt. mellan 5 och 9 sov jag i smyg, sen va jag uppe och knatat. jag har surfat som en idiot, druckit kaffe, duschat, druckit kaffe, gjort frukost, druckit kaffe, ätit frukost, druckit kaffe.
sen har jag strechat..

...

ja.

jag är lite lätt stel.



obligatorisk frukostbild



längre än såhär går det inte. det gör ont. hanna tycker att det är jätteroligt. kan man få reumatism är cheesecake?


translate:
I catched a four hours sleep last night. between 5 and 9. After that I was up. I've surfed on the interweb like an idiot, drinking coffee, showered, drank coffee, made breakfast, drank coffee, ate breakfast, drank coffee.
then I streched..

...

yes.

I am a bit stiff
.. a bit to sugar coat it.

i can't go further than that. it hurts, and imn not even sittin straight with my back. hanna thinks its hilarious. can you get rheumatism from cheesecake?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0