Att klä på sig

en blogg är ju ingen blogg om man inte langar upp en outfit. det vet ju de flesta. endel har till och med modebloggar fast de ser ut som ett gammalt avfall. svårt det där med vintage.

idag har jag på mig min graviddräkt, det är hemskt mycket tyg i den. ja och så ett par för stora skinntajts. halsbandet har jag köpt på mr price. jag har även lyckats fixa håret och sminkat mig.



då kan man ju fundera, men hur mycket tyg är det där egentligen?




såhär mycket.


translate:
a blog's not a blog if you do not hose up an outfit. everyone knows that. Today I am wearing my pregnancy costume, it's ridiculously much fabric in it. yes and so a couple of leather tights thats too big.
and i can understand that everybodys i thinking, how much fabric is that? this much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0