girlsnight and chicken

då vare snö då! jag som nyss startat på ett festligt jessica alba-tränings-schema passade på att skotta snö med mamma. herregud. tungt. försökte peppa mig "into the blue" i skallen under själva skyfflandet, även fast jag lättare associerade mig själv till "hajen 2"

ikväll lagar jag och mamma mat, det blir spenatpasta med kyckling. så gott så gott. senare pullsar jag mig till hanna för tilltugg och tjejfilm. gott med lite tösamys. saknar mitt, hannas och det andra tjejerna tjejkvällar som vi har på torsdagar. vi brukar vingla friskt till våra pojkvänners bilar efteråt.



pappa och mamma fnissar i spanien 2005.

translate:
last night it came heaps of new snow! I just started myself on a festive jessica alba training schedule, so i took the opportunity to shovel snow with mom. my goodness. heavy. tried to pep myself with "Into The Blue" in the head during the heavy shovels, even though I easily associate myself to the "shark 2"

tonight, me and my mum are cooking, it's spinach pasta with chicken on the menu, one of my favorite. later i will take myself through all this snow, aiming for hannas house. hannas throwing a girlsnight, so snacks and chick flick. will be awesome with a girls night, need it. missing my, hannas and the other girls ladies night in swakop, that we have on every thiiirst-day. hehe we tend to wobble like two penguins to our boyfriends cars afterwards.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0