indfiska

det är ju något så förbannat drygt att glutta i butiker här. jag som är en något dammig inredare (aldrig jobbat som det, men det känns gott för självförtroende att faktiskt ha en "plast-titel".) är ju oundvikligt inredningstokig och hobby-zigenare. Så, indiska är ju mitt paradis. Indiskas prylar är också djävulskt tunga och kuddarna säljs inte i fodral. vilket betyder att jag inte kan släpa med mig skiten till namibia. ville mest säga att jag är jätteledsen över detta, samtidigt som jag ber om betalning för en container samt fraktkostnad.

jävla ind-fis-ka



translate:
if there's something that is so damn irritating, it's to check out stores here. I am a slighlty dusty interiordesigner (never worked like one, but it feels good for the confidence to actually have a "plastic-title".) whos a inevitable decor fool and hobby-Gypsie. So, the store indiska is my paradise. the Indiska stuff are also devilishly heavy and pillows are not sold in pillow cases. which means I can't carry the shit with to namibia. most wanted to say I'm really sad about this, and sort of begging for the payment for a container.

fis is fart in swedes, a little refreshment on the end. mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0