kallt fifan

imorse var jag uppe och gnola vid 6.30, duktigt av mig. skype stog på schemat då jag inte skypeat med min kille sen i måndags och vårt förhållande mest byggd på sms den här veckan kändes det nödvändigt. det var mysigt.

sen när jag väl va uppe blev det ströläsande i vlt tillsammans med en köpp kaffe. sen tog jag termobrallerna, mamsens ipod och ryggan för att gå ut och traska runt skantzen. jag passade även på att göra mamsen en tjänst och köpte mättande behövligheter på coop. jag slängde ner en juice till mig själv.

väl hemma blev det frukost, en varierad kost är gott för själen! så jag kokade min ägg. och så kesomorotsmojs på det.



för att illustrera hur jag såg ut idag så var det ungefär såhär. fast här är jag ute och knatar på is påvägen hem från hannas stuga för någon helg. det var kallt då också.



translate:
this morning I was up and humming at 6:30. skype stood on the schedule because I haven't skypet with my boyfriend since last Monday and our relationship has mostly been based on text this week, it seemed necessary to skype. it was cozy.

once up a read a little bit in the local paper with a cup of coffee. then I took long johns, mums ipod and my backpack to go out and powerwalk around the lake area Skantzen. I also took the chance to do mami a favor and bought some accessoris for the fridge. I threw in a juice for myself.

well at home, it was time for breakfast, a varied diet is good for the soul! so I cooked my eggs today. and so cottage cheese-carrot-thing on it.

to illustrate how I looked this morning on my powerwalk (important), it was something like this. but here I am outside hannas cabbin, walking on the ice on our way home again. it was cold then too. so i would say that the expression on my face was the same today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0