3 juni

jag sitter i min mysdress och dricker cola zero. annie ligger i en nya säng, äter is och lapar sol. det är sinnessjukt varmt här idag, 32 grader. jag ska ner till stranden när som helst med min sololja för att försöka bruna till mig lite. annie får stanna här hemma då det blir för varmt för henne att ligga på stranden i timmar.

dirk åkte till sceleton coast i morse med några kompisar, jag orkade inte med camping på stranden i 3 dagar. jag är för bekväm för det. så nu har jag huset för mig själv över helgen. det ska bli rätt skönt på ett sätt. jag ska beställa pizza från det nya pizzastället 3 nAmigos. mexicanst ställe.

Ni verkar inte ha det så tokigt hemma heller! 17 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0