det var inte jag som forstorde safen.

jag har aldrig tankt att jag har ett pappersarbete. idag inser jag att jag verkligen har ett pappersarbete. var safe pa jobbet har gatt sonder, dorren ar paj, handtaget ar paj. dorren ar last och vi kan inte komma in.
Dar inne ar dirks alla papper, parmar och annat tjaffs som jag jobbar med.

hoppsan.

jag ar handikappad pa jobbet idag. kan inte gora nagonting, jag har forsokt gjort annat som behovs goras som inte har med papper att gora. nu ar jag klar med det. det tog 5 min. jag ar ocksa klar med allt det dar onodiga som jag skjutit upp. 5 min, ocksa det papper. fast utanfor safen da.

hur blid blir jag av det? valdigt blid. sahar blid. glad tjej idag. ser ni tillfredstallelsen i blicken? mm. nojd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0